کد مطلب: 170889
فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري:
حرکت ضداستکباري 13 آبان، بنياد استکبار را از ايران برکند
تاریخ انتشار : 1395/08/12 13:35:50
نمایش : 1337
فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري گفت: حضور لانه فساد در ساير کشورها مانع از حرکت اين ملت‌ها شده اما با حرکت ضداستکباري دانشجويان در روز 13 آبان بنياد استکبار از ايران کنده شد.














به گزارش هفت چشمه، سردار رضا محمدسليماني فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري در مصاحبه اختصاصي با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: رويداد يوم‌الله ۱۳ آبان ۱۳۵۸ از منظر رسالت و خاستگاه يک رخداد بي‌نظير و بي‌شمار در تاريخ انقلاب اسلامي ايران به شمار مي‌آيد.

وي با بيان اينکه اين رويداد از سوي امام خميني (ره) انقلاب دوم ناميده شد که دليل آن اهميت بالاي اين واقعه بود افزود: ۱۳ آبان يادآور سه رويداد مهم تبعيد امام خميني (ره) به ترکيه، کشتار دانش‌آموزان در سال ۵۷ و تسخير لانه جاسوسي آمريکا در تاريخ ايران است که هرکدام تاثير شرگرفي در تاريخ ايران و انقلاب اسلامي داشتند.

فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري ادامه داد: با توجه به تاثيرات مهم اين ايام و نقش بي‌بديل دانش‌آموزان و دانشجويان در تسخير لانه جاسوسي، باعث شد روند تکاملي انقلاب تسريع شود.

سردار محمدسليماني بيان داشت: 13 آبان باعث شد حرکت ضداستکباري را در جهان آغاز کنيم و امروز که بيش از ۳۷ سال از پيروزي انقلاب اسلامي ايران مي‌گذرد تاثيرات حضور لانه فساد در ساير کشورها را شاهد هستيم که در هر جايي حضور داشته مانع از حرکت ملت‌ها و کشورها شده اما با حرکت ضداستکباري دانشجويان بنياد استکبار از ايران کنده شد.

فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه شهدا با تمام وجود به انسان‌هاي آزاده و جهانيان اثبات کردن که زيربار ظلم نمي‌رويم، ذلت نمي‌پذيريم تاکيد کرد: همه ما حاضريم با همه وجود با استکبار مبارزه کرده و در مقابل استکبار تا آخرين نفس مي‌ايستيم.

وي خاطرنشان کرد: پيام ايستادگي ملت ايران در مقابل استکبار در همه شئون جامعه قابل مشاهده است و حضور در دفاع از جبهه مقاومت اسلامي تحت عناوين مدافعين حرم به معناي ادامه مبارزه با استکبار جهاني است و اميدواريم پيامي که حاصل خون شهداست را به خوبي به آيندگان انتقال دهيم.

سردار محمدسليماني گفت: اگر براساس سه عامل اسلام، ولايت، همدلي و وحدت مجتمع شويم، آمريکا که هيچ اگر همه دنيا در مقابل ما بايستند نمي‌توانند کاري از پيش ببرند.

انتهاي پيام/570ه/1026ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg